Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blacha
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 21:12, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A to moglby zacny kolega wrrzucic jeszcze rozwiazania tych zadan zeby sie upewnic czy dobrze sie rozwiazalo...czasami lepiej wiedziec poprostu:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 23:36, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a osoby bez zaliczenia muszą pisać teorie na kolosie zaliczeniowym ? czy wystarczy tylko 3.0 z zadan ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
cybercotlet
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 0:16, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Probowalem robic zadanie z ukladem iteracyjnym. Oczywiscie moglem cos zjebac . Jak coś poprawcie mnie / pokazcie swoje wypociny
|
|
Powrót do góry |
|
|
mejdej
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bielany k. Oświęcimia
|
Wysłany: Nie 0:38, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie, ze zle to masz.. nie mam pewnosci, ale ja sygnal p_i zakodowalem inaczej.
p_i
s_i t_i
00 - brak roznic
01 - 1 roznica
11 - 2 roznice
10 - 2< roznic
w Twoim kodowaniu komorki nie przekazuja sobie dalej ile roznic juz wystapilo.. no oczywiscie jesli to ja czegos nie pochrzanilem
|
|
Powrót do góry |
|
|
cybercotlet
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 0:46, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
walnij zdjecie/skan swojego rozw
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 1:37, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a poco ci ilosc roznic ? to jest nie wazne jezeli wystepuje roznica na najstarszym bicie to reszta nie ma znaczenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 1:39, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
moj blad zly post
|
|
Powrót do góry |
|
|
L3oN
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 517
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 7:43, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
więcej niż 2 różnice == conajmniej 3 różnice, imo, czyli i tak źle, i tak niedobrze, to nie chodzi o to która mniejsza czy większa, tylko na ILU pozycjach jest różnica...
mejdej miał dobry pomysł, o to właśnie tu chodzi, ale kodowanie nie najlepsze...
Ja bym zrobił tak, że w każdym module XOR wejść X i Y, jeżeli da 1-kę to zwiększam liczbę na Pn i Qn, o ile nie jest już równa 3 (11) i na zakończeniu ostatniego modułu, na Pn i Qn ANDa, na początku pierwszego p0 i q0 sciągam do zera
Wie ktoś jak zrobić ostatnie?
Ostatnio zmieniony przez L3oN dnia Nie 7:50, 01 Cze 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
H.U.L.K
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Paniówki
|
Wysłany: Nie 8:21, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ostatnie jest proste. zrobie je i wyśle na forum jak wrócę do domu około 15:00
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stefan99
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 9:13, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Może ktoś odpowiedzieć czy osoby bez zaliczenia muszą też pisać teorie na kolosie czy nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
1988BaZyL
Moderator
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1178
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 9:19, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
10. Do kolokwium poprawkowego dopuszcza się osoby, które nie uzyskały zaliczenia na podstawie kartkówek sprawdzających lub starają się o zwolnienie z egzaminu i jednocześnie nie straciły prawa do zaliczenia na skutek nieusprawiedliwionych nieobecności
11. Kolokwium będzie się składać z 5 zadań typu kartkówkowego i trzech pytań teoretycznych, ocenianych w sposób analogiczny jak kartkówki sprawdzające.
12. Dla osób przystępujących do kolokwium poprawkowego ocena na zaliczenie będzie liczona na podstawie dwóch średnich: z kartkówek sprawdzających i z 5 ww. zadań na kolokwium poprawkowym. Obie średnie wchodzą do oceny końcowej z równą wagą. Obowiązują przy tym zasady opisane w p. 13 i 14.
13. Warunkiem wystarczającym uzyskania zaliczenia na kolokwium poprawkowym jest uzyskanie średniej z ocen za 5 zadań nie mniejszej od 3.0. Osoby spełniające ten warunek, a dla których średnia opisana w p. 12 jest mniejsza od 3.0, uzyskują zaliczenie na ocenę 3. |
Ostatnio zmieniony przez 1988BaZyL dnia Nie 9:22, 01 Cze 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
memphix
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gilowice/Strzecha
|
Wysłany: Nie 10:25, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
memphix
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gilowice/Strzecha
|
Wysłany: Nie 10:49, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wi4n
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 12:40, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Małe pytanko odnośnie zad 2. Kiedyś na ćwiczeniach A .Hławiczka pokazywał prostą metodę szukania wektorów generujących wymagany sygnał wyjściowy. Analizowało się poszczególne bramki w zależności od tego jaką wartość mają mieć na wyjściu.
W podanym przykładzie, NAND (ostatnia bramka) na wyjściu ma 1 jeśli chociaż na jednym wejściu jest 0. Z podanego układu łatwo zauważyć, że gdy a=0, nie mają znaczenia b i c bo i tak układ generuje 1. Tak samo w przypadku c=0. Mamy już, że wszystkie wektory gdzie a=0 oraz c=0 generują 1 na wyjściu układu. Pozostaje do sprawdzenia tylko b i mamy już przeanalizowane wszystkie wektory.
W podanym układzie taka metoda jest szybsza i eliminuje możliwość pomyłki przy upraszczaniu funkcji, pytanie tylko czy jest dozwolona?
|
|
Powrót do góry |
|
|
KuKocz
Gość
|
Wysłany: Nie 12:48, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Wi4n napisał: | Małe pytanko odnośnie zad 2. Kiedyś na ćwiczeniach A .Hławiczka pokazywał prostą metodę szukania wektorów generujących wymagany sygnał wyjściowy. Analizowało się poszczególne bramki w zależności od tego jaką wartość mają mieć na wyjściu.
W podanym przykładzie, NAND (ostatnia bramka) na wyjściu ma 1 jeśli chociaż na jednym wejściu jest 0. Z podanego układu łatwo zauważyć, że gdy a=0, nie mają znaczenia b i c bo i tak układ generuje 1. Tak samo w przypadku c=0. Mamy już, że wszystkie wektory gdzie a=0 oraz c=0 generują 1 na wyjściu układu. Pozostaje do sprawdzenia tylko b i mamy już przeanalizowane wszystkie wektory.
W podanym układzie taka metoda jest szybsza i eliminuje możliwość pomyłki przy upraszczaniu funkcji, pytanie tylko czy jest dozwolona? |
Wydaje mi się, że można, bo po zeszłorocznym kolosie zaliczeniowym, sami pokazywali, że tak idzie to najszybciej zrobić...
Można też analizować odwrotnie, mianowicie oby na wyjsciu było zero, wszystkie 3 wektory wejściowe ostatniej bramki muszą być jedynkami. Ze schematu widać, że w takim wypadku a i c muszą być jedynkami, natomiast dla b trzeba przeanalizować schemat i po sprawie
|
|
Powrót do góry |
|
|